Over VIA Riel
Zakelijk
In mijn loopbaan ben ik meer dan 20 jaar met veel plezier werkzaam geweest als secretaresse, directiesecretaresse, administratief medewerker, hoofd administratie bij diverse werkgevers waaronder adviesbureau, ziekenhuis, elektrotechnisch bedrijf en servicebureau scholengemeenschap. Ik beschik dan ook over uitstekende vaardigheden van informatiesystemen en applicaties.
Nadat ik voor een 2e keer een reorganisatie had meegemaakt, vond ik het tijd worden voor iets nieuws. Ik ben in mei 2015 voor mezelf begonnen met VIA Riel, Van Iersel Administratieve en Management Assistentie Riel. Mijn klanten zijn veelal Zzp-ers en MKB-ers die ondersteuning nodig hebben bij secretariële werkzaamheden, klaarmaken dossiers voor vergaderingen, notuleren, archiveren, inplannen afspraken, inkomende post- en telefoonafhandeling, opstellen mail en zakelijke brieven, advisering m.b.t werkinstructies, crediteuren- en debiteuren-administratie, facturatie en verwerking van de bankmutaties. Door mijn eigen kantoor beschik ik over alle faciliteiten om eventueel ook vanuit huis te kunnen werken. Momenteel doe ik dit ook voor mijn andere klanten, waarmee ik via Teams communiceer.
Ervaring
| Eigenschappen
|
Aangesloten bij ondernemersvereniging 'Netwerk Brabant' en 'Jost' een ontmoetingsplaats voor jonge ondernemingen.